Meghan verandert merknaam van American Riviera naar As Ever

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp

Advertentie

Van onze redactie

Meghan heeft de naam van haar nieuwe lifestylemerk veranderd van American Riviera Orchard naar As Ever. “Vorig jaar dacht ik: American Riviera klinkt als een geweldige naam. Het is mijn buurt, het is een bijnaam voor Santa Barbara, maar het beperkte me tot dingen die in dit gebied worden geproduceerd en verbouwd”, legt Meghan in een video op Instagram uit.

Meghan lanceerde haar lifestylemerk begin vorig jaar, waarna ze al snel potten jam uitbracht. Ook werd bekend dat de hertogin onder meer cosmetische en verzorgingsproducten op de markt wil brengen, net als inpakpapier, kalenders en briefopeners.

“‘As Ever’ betekent ‘zoals het altijd is geweest’ of ‘op dezelfde manier als altijd'”, legt Meghan uit. “Dit nieuwe hoofdstuk is een verlengstuk van wat altijd mijn manier van liefde overbrengen is geweest. Het prachtig samenvoegen van alles wat ik koester – eten, tuinieren, mensen vermaken, bewust leven en plezier vinden in het alledaagse.”

De 43-jarige Meghan verzekert dat ze jam blijft maken. “Ik denk dat we op dit punt allemaal weten dat jam mijn ding is”, zegt ze. “Maar er zijn nog zoveel meer producten die ik geweldig vind, en nu is het tijd om ze met jullie te delen.”

 

BUZZR

 

 

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck

Deze site gebruikt trackingtechnologieën. Je kunt ervoor kiezen om deze technologieën te accepteren of te weigeren.