Kijkers niet eens met Loden Leeuw uitreiking

Loden Leeuw|||||
Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Lies Jansen

De vervelendste prijs om te ontvangen is weer uitgereikt. De Loden Leeuw voor meest irritante reclame is afgelopen maandag door het televisieprogramma Radar uitgereikt. De prijs bestaat al sinds 2002. Dit keer waren zeker niet alle kijkers het eens met de ontvanger van de prijs.

Haribo

De Loden Leeuw ging, met 51% van de stemmen, naar de reclame van Haribo. In de reclame speelden volwassenen als kinderen op het kantoor.De stemmetjes zijn irritant en de uitvoering is irritant. Dat trekken mensen niet zo goed. Het is letterlijk een kinderachtige reclame”, vertelde presentatrice Antoinette Hertsenberg (54). Ook Hornbach en Lampdirect maakten kans op deze prijs.

Kritiek op prijs

Naast mensen op twitter vertelde ook Arie Boomsma, afgelopen maandagavond in RTL Boulevard, zijn kijk op de prijs. De 45-jarige televisiepresentator is zelf ook ooit genomineerd voor de Loden Leeuw. Hij noemt de jaarlijkse Loden Leeuw-verkiezing walgelijk en veel te negatief: “Weet je wat ik altijd het moeilijke vind van dit soort verkiezingen? Er wordt inderdaad gezegd dat het een publieksprijs is, maar er zit gewoon geen enkel positief kenmerk aan. Het is flauw.”

 

Tags

LODEN LEEUWRADARRADAR MAAKT WINNAARS LODEN LEEUW BEKEND

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck