Jan Smit WOEST op Tui
Jan Smit is woest op Tui. In een bericht op X uit hij zijn frustratie over de organisatie. ,,Dit is toch niet zo moeilijk?”
De dochter van Jan Smit heeft afgelopen zaterdag het vliegtuig gepakt naar het Griekse eiland Kreta, maar haar koffer is nergens te bekennen. Omdat Tui, de maatschappij waar ze mee vloog, niets laat horen, besluit Jan Tui aan te spreken in een bericht op X.
Woest
,,Beste Tui Nederland”, begint Jan zijn bericht. ,,Onze dochter is zaterdag met jullie naar Heraklion gevlogen. Haar koffer helaas niet. Via de ‘world tracer’ zouden we meer info moeten krijgen. Het is inmiddels dinsdag en hebben nog helemaal niets vernomen.”
Jan begrijpt niet waarom het allemaal zo lang moet duren. ,,Het lijkt me niet zo moeilijk om even te checken waar op Schiphol haar koffer momenteel is. Graag horen wij van jullie wat (nog meer) te doen. Alle verdere reguliere wegen hebben we al geprobeerd”, sluit hij zijn bericht af.
‘Wereldprobleem’
Het gebeurt vaker dat een koffer op Schiphol achterblijft en sommige mensen snappen niet waar Jan zich zo druk om maakt. ,,Mijn hemel, een wereldprobleem op X gooien… Je moet het maar kunnen”, reageert iemand. Een ander vermoedt dat de dochter van Jan ook wel geniet van de vakantie zónder haar koffer. ,,Die ligt lekker op het strand.”
Het lijkt me niet zo moeilijk om even te checken waar op Schiphol haar koffer momenteel is. 😊 Graag horen wij van jullie wat (nog meer) te doen. Alle verdere reguliere wegen hebben we al geprobeerd.
— JAN SMIT (@JanSmit) August 6, 2024