Cosmeticalijn Bridget Maasland onder vuur: ‘Belachelijke prijzen’
Grapes, de cosmeticalijn van Bridget Maasland, ligt onder vuur. Volgens Victor Vlam verkoopt Bridget haar producten voor belachelijke prijzen.

Bridget Maasland is een community gestart waar vrouwen die in de overgang zitten zich voor kunnen aanmelden. Maar volgens Victor Vlam heeft Bridget deze community maar voor één reden opgericht: ze wil haar veel te dure producten verkopen.
Belachelijke prijzen
,,Het dient allemaal één doel en dat is dat er ook een onderdeel op dit platform is om dingen te verkopen: de shop”, zegt Victor in de podcast De Communicado’s. ,,Dit is gewoon een manier om hele dure producten te verkopen. Er wordt gedaan alsof er een gemeenschap van mensen is, alsof het bestaat om taboes te doorbreken, maar het is gewoon een veredelde webshop en het is een verschrikkelijk dure webshop.”
Het gaat volgens Victor echt om belachelijke prijzen. ,,Ik zat daar te kijken en je kunt bijvoorbeeld bodylotion kopen. 200 milliliter kost 30 euro! Nou, ik zal je vertellen: dat is extreem duur. Het kost nergens anders 30 euro.”
Hypocriet
Victor vindt Bridget behoorlijk hypocriet. ,,Als je een hele community bouwt en mensen zich verbonden voelen met die community, dan kun je makkelijker veel geld vragen voor dit soort producten. Ik accepteer dat en ik vind het ergens slim dat ze het zo aanpakt, maar ik denk wel bij mezelf: ik vind de hypocrisie altijd zo ergerlijk”, sneert hij. ,,Bridget loopt dan te verkondigen dat ze taboes wil doorbreken en dat dat het doel is van die site, maar ondertussen is ze gewoon een webshop.”
LEES OOK:
Bridget Maasland sneert naar boze Gordon