Word ‘Dirkteur’ bij Dirk van den Broek via TikTok
Aan de slag bij Dirk van den Broek als trainee en uiteindelijk DIRK-TEUR worden van deze bekende supermarktketen? Wie droomt daar niet van? De boodschap van deze campagne van de supermarktketen via TikTok valt op: Dirk is op zoek naar de DIRK-TEUR van de toekomst.
In een snel filmpje op TikTok zie je directeur Marcel Huizing en vervolgens een aantal jonge mensen, van wie het type ‘aanpakker’ uiteindelijk op de stoel van supermarktdirecteur terechtkomt.
Lees ook: DIRK NAAR LAND VAN BARTJE
‘Hoewel organisaties en recruiters TikTok al langer gebruiken om zichzelf te profileren, is de applicatie nog niet eerder door een bedrijf ingezet als tool in de sollicitatieprocedure’, schrijft Distrifood over de aanpak van Dirk van den Broek.
Arbeidsmarkt
,,Natuurlijk kan je bij ons nog steeds solliciteren met een goede motivatie en een overzichtelijk curriculum vitae”, vertelt Marcel Huizing. ,,Maar niets is zo dynamisch als de arbeidsmarkt. Omdat steeds meer van onze potentiële kandidaten een groot deel van hun tijd online besteden, vinden wij het tijd om daarin ook zelf stappen te maken. We zijn tenslotte op zoek naar de directeur van de toekomst.”