Sarah van Soelen heeft naam van merk alweer veranderd

Sarah weet het niet meer na mislukte lancering product
Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Charlotte Wijnen

Nog geen twee weken na de lancering van haar merk, heeft Sarah van Soelen de naam alweer veranderd. Waarom?

Sarah van Soelen heeft de naam van haar merk Gimmi Gummy veranderd in Bonny Boost. Op de website valt te lezen dat deze naam beter aansluit bij het merk, maar volgens juicekanaal Realityfbi heeft de naamsverandering een andere reden.

Naam veranderd

Een bedrijf, dat de naam Gimmi Gummy al eerder bedacht zou hebben, zou Sarah namelijk verzocht hebben de naam van haar merk te veranderen. ,,Het bedrijf zou deze naam namelijk al gebruiken”, meldde Realityfbi al eerder op Instagram. ,,Wij vroegen Sarah hoe het zit, en zij vertelde dat het bedrijf de naam twee jaar geleden heeft aangevraagd, maar dat die tot nu toe nog niet is goedgekeurd. Ze ging niet verder in op de vraag of ze echt een sommatie heeft ontvangen.”

Dat Sarah nu toevallig de naam van haar merk heeft gewijzigd, kan volgens het juicekanaal geen toeval zijn. ,,Ze heeft gehoor gegeven aan het veranderen van de naam”, aldus Realityfbi.

Tags

SARAH VAN SOELEN

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck