Problemen voor Sarah van Soelen: ‘Sommatie ontvangen’

Sarah van Soelen diep in de problemen
Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Charlotte Wijnen

Sarah van Soelen heeft de afgelopen week veel kritiek gekregen op haar nieuwe merk Gimmi Gummy. Nu lijkt ze ook nog in de problemen te zitten, want de naam zou ze helemaal niet mogen gebruiken…

Een bedrijf, dat de naam Gimmi Gummy al eerder bedacht zou hebben, zou Sarah verzocht hebben de naam van haar merk te veranderen. ,,Het bedrijf zou deze naam namelijk al gebruiken”, meldt juicekanaal Realityfbi op Instagram. ,,We vroegen Sarah hoe het zit en zij vertelde dat het bedrijf de naam twee jaar geleden heeft aangevraagd, maar dat die tot nu toe nog niet is goedgekeurd.”

Sarah zou een sommatie hebben ontvangen, maar wil dit niet bevestigen. ,,Maar haar reactie lijkt erop te wijzen dat er inderdaad iets speelt”, schrijft het juicekanaal.

Kritiek

De afgelopen week heeft Sarah al een hoop kritiek ontvangen op haar gummies. Zo werd er maandag al op de website beweerd dat er meer dan 5000 beoordelingen zijn en dat het een 4,7 scoort op Trustpilot. Behoorlijk opvallend, omdat het merk op dat moment pas net gelanceerd was.

Gekopieerd

Wetenschapsjournalist Adriaan ter Braack, ook wel bekend als Sjamadriaan, stelt dat deze reviews nep zijn. ,,Op Trustpilot staat nog geen één recensie. Er worden gewoon wat willekeurige positieve rating op die website geplempt. Wat zou dat zeggen over het product?”, schreef hij op Instagram Stories. En dat was nog niet alles. ,,Om het nog mooier te maken, om te illustreren dat deze lui écht geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn: ze heeft letterlijk de ingrediënten van SilSolutions van Vitakruid gekopieerd.”

Tags

SARAH VAN SOELEN

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck