Na grote flop probeert Maxime het weer: Nieuwe zaak!
Na het verkopen van haar ‘eigen’ kleding, is Maxime Meiland begonnen met een nieuw bedrijf. Ze pakt het nu véél slimmer aan…
Maxime is een nieuw bedrijf begonnen als voortzetting van haar kledinglijn. Monciel was een grote flop omdat de kleding die ze verkocht, verdacht veel leek op ontwerpen van Chinese websites.
Slim
Haar nieuwe bedrijf is gekoppeld aan het programma dat ze met haar zus Montana presenteert: Petit Chateau. In dat programma gaan de zussen langs bij mensen die hun babykamer niet op orde kunnen krijgen.
Dat Maxime zelf zwanger is en dat het programma dus helemaal haar ding is wisten we al, maar nu blijkt dat ze nog een stap verder gegaan is. Volgens BekendeBuren is de domeinnaam Monciel uit de lucht gehaald en veranderd in ‘Meiland Online Marketing’. Volgens de gegevens van de Kamer van Koophandel is het doel: het exploiteren van online marketing. Maar nóg belangrijker: het is gewoon een kinderkleding webshop. Aha…
De eenmanszaak staat ook ingeschreven als ‘Villa Vito’. Maxime schijnt de enige eigenaar te zijn en speelt hierbij dus slim in op het tv-programma. Zal het haar deze keer wél lukken om succes te behalen?