Wat schrijven de media over Lekker Doen?
Een greep uit verschillende media van deze week over de lancering van het nieuwe magazine Lekker Doen. Deze speciale uitgave van Lekker Doenheeft als thema Gezond Genieten en ligt in alle 123 supermarkten van Dirk van den Broek.
ADFORMATIE:
‘Lezers krijgen een kijkje in het dagelijks leven van Nederlanders hoe zij hun (gezonde) maaltijden kiezen in combinatie met hun werk, studie en hobby’s. Daarbij krijgen ze tips van een personal coach en een voedingsdeskundige’, aldus Adformatie.
VILLAMEDIA:
‘Supermarktketen Dirk van den Broek komt met een nieuw magazine onder een een oude naam: Lekker Doen. Het nieuwe tijdschrift ligt vanaf medio september in 123 supermarkten’, aldus Villamedia.
DISTRIFOOD:
‘Een van de eerste supermarktbladen van Nederland is terug van weggeweest. Dirk van den Broek lanceert medio september een compleet vernieuwde versie van Lekker Doen met als thema ‘gezond genieten’ in alle 123 supermarkten in Nederland’, schrijft Distrifood.
LEES OOK: Lekker Doen is terug van weggeweest.