Lancering lifestyle platform: Meghan gaat tafelkleden, jam, spreads en kookboeken verkopen
Meghan Markle is na een lange tijd weer actief op social media. De vrouw van prins Harry kondigde afgelopen donderdag aan dat ze een eigen lifestyle platform is begonnen: American Riviera Orchard. Meghan gaat tafelkleden, jam, spreads en kookboeken verkopen.
,,Bij Meghan, de hertogin van Sussex, opgericht in 2024”, luidt het op het account. In Stories is onder meer te zien hoe Meghan aan het koken is. ,,Het is de bedoeling dat het merk samenvalt met de lancering van een nieuwe kookshow op Netflix”, vertelt een bron aan Daily Mail. ,,Meghan zal zelf haar producten gaan maken en verkopen.”
‘Geen toeval’
Hoewel er nog weinig bekend is over American Riviera Orchard, gaat Meghan onder meer tafelkleden, jam, spreads en kookboeken verkopen. Ook heeft ze al een logo.
Meghan opende het account enkele minuten voordat prins William zijn toespraak opende op het evenement van de Diana Legacy Award. En volgens een insider is dat geen toeval. ,,Meghan en Harry doen niets per ongeluk”, vertelt de bron aan Daily Mail. ,,Jarenlang zijn ze onvoorspelbaar geweest, maar ze hadden altijd een feilloze timing om informatie naar buiten te brengen. Ze doen dit dus niet per ongeluk.”
Social media
Het is de eerste post van Meghan Markle op social media sinds 2020, toen nog via de Royal Sussex-account. Haar persoonlijke social media accounts verwijderde ze al in 2018.
LEES OOK:
Meghan Markle zoekt PR-hulp