Jon van Eerd woest op Easyjet

|
Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

Jon van Eerd is niet te spreken over de service van luchtvaartmaatschappij easyJet. De musicalacteur uit via Facebook zijn ongenoegen over een vlucht die geannuleerd werd en hoe easyJet vervolgens met de passagiers omging.

Buiten

In het relaas vertelt Van Eerd dat hij begin deze maand van plan was om vanuit Londen naar Marseille te vliegen. Na urenlang wachten werd de vlucht uiteindelijk geannuleerd. De passagiers werden naar gate 53 gestuurd en daar zouden ze hun vlucht om kunnen boeken. In plaats daarvan werden de mensen om de tuin geleid en stonden ze na het ophalen van de bagage opeens buiten het vliegveld.

“Dit is een aanklacht tegen het ongebreidelde schofterige gedrag van easyJet!” schrijft Van Eerd. “Ze hebben die honderden mensen simpelweg het vliegveld uitgeloosd en aan hun lot overgelaten. Deur dicht en wegwezen. Ons probleem niet meer. Zoek het maar uit!”

Tot slot doet de 57-jarige acteur een oproep aan de luchtvaartmaatschappij. “easyJet neem je verantwoordelijkheid! Dát het misloopt kunnen jullie niks aan doen. Maar hóe het misloopt wel!”

 

Tags

JON VAN EERD

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck