‘Hazes- en Joling-reclames irritantste van 2018’

Deel op Facebook Deel op Twitter Deel op WhatsApp
Van onze redactie

HILVERSUM – André Hazes, Gerard Joling en René Froger zijn dit jaar de irritantste BN’ers in een reclame. Dat blijkt uit onderzoek van consumentenprogramma Radar, dat jaarlijks de Loden Leeuw uitreikt.

De nominaties werden maandagavond bekendgemaakt. De spotjes waarin de drie zangers figureren, worden door het Nederlands publiek bloedirritant gevonden. Het gaat om commercials van Essent, Lidl en Eyelove.

De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 17 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Stemmen kan tot die dag op lodenleeuw.nl. De prijzen worden sinds 2002 toegekend. De award werd de afgelopen jaren gewonnen door onder meer Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015).

 

BuzzE

 

 

Tags

HAZESJOLINGLODEN LEEUW

Lees verder

Mis geen enkele winactie!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Facebook Twitter

DenD Partners

  • Dirk
  • Brookland
  • LAM jouw museum
  • Dirck