Dirk uitgeroepen tot Beste Winkelketen van Nederland
Persbericht
In de afgelopen weken stemden meer dan 220.000 consumenten op ruim 500 retailers in 30 verschillende categorieën. Het was weer tijd voor een nieuwe editie van ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland! In de categorie Supermarkten stemden de meeste consumenten op Dirk en hierdoor wint Dirk de felbegeerde publieksprijs.
Tara van Klooster, brand manager bij Dirk, nam de award namens de supermarktketen in ontvangst. “Wat een groot compliment hebben wij gekregen! Wij zijn ongelofelijk trots dat de consumenten onze winkels zo waarderen. Dirk stelt de consument altijd centraal. In de folder door relevante producten te brengen voor de scherpste prijzen, maar ook zeker in de winkel door de versgaranties op AGF en brood en alle aandacht voor de klanten.”
Voordeel delen
De consument geeft bij de beoordeling onder andere een oordeel over de prijs, het assortiment en de service. Prijs blijkt nog steeds het belangrijkste aspect. Dit aspect wordt gevolgd door de samenstelling van het assortiment en de kwaliteit van producten. “We blijven in de toekomst alles op alles zetten om onze klanten te blijven voorzien van een uitgekiend assortiment met de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs. Dirk deelt elk voordeel direct met de consument.” legt Marcel Huizing, directeur Dirk, uit.
Beste winkelketen van Nederland
Met deze publieksprijs in de tas kan Dirk nog overall winnaar worden van de titel ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ award. Tijdens het ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ gala op donderdag 31 oktober worden de overall prijzen uitgereikt.