Broer Monique Westenberg wekt woede: ‘Schofterige behandeling bij gebakskraam’
Mathieu, de broer van Monique Westenberg, heeft voor woede gezorgd bij klanten van zijn gebakkraam. ,,Teleurstellende ervaring. Wat een arrogante man”, luidt een van de reviews.
De broer van Monique runt al jaren de gebakkraam Westenberg, maar veel klanten zijn ontevreden. Zo schrijft een klant dat hij appelbeignets had gehaald, maar deze helaas heeft moeten weggooien.
Uitgescholden
,,Appelbeignets voor twaalf euro, weggegooid geld. Ze waren niet gaar. Een man gesproken en hij wilde geen oplossing bieden. Ik ben niet tevreden hoe hij zijn klanten aanspreekt en geen oplossing kan bieden”, schrijft de klant, die zelfs beweert te zijn uitgescholden. ,,Van: ‘Fijne jaarwisseling, eikel’. En hij zei dat ik de enige klant ben die aan het zeuren is dat het gebak niet goed is.”
‘Arrogante man’
Toch blijken meer klanten ontevreden te zijn. ,,We hadden twee verrassingsboxen (mix van diverse lekkernijen, volgens de info) besteld”, schrijft een ander. Hoewel de klant schrijft dat hij op het afgesproken tijdstip de boxen kwam halen, waren er volgens het personeel maar weinig lekkernijen over. ,,We kregen vervolgens van drie medewerkers te horen: ‘Joh, kom morgen maar terug, want er is nu niets meer qua variatie. Maar omdat je nu voor niks hebt gereden, krijg je van ons een paar oliebollen’. Oké, leuk. Netjes. Kwam er vervolgens een hele arrogante man aan.”
‘Walgelijk’
De klant legde de situatie aan deze meneer uit, maar hij zou behoorlijk geïrriteerd hebben gereageerd. ,,De houding, de arrogantie en de manier van praten… Walgelijk. Je weet hoe het principe van een verrassingsbox werkt, maar de manier hoe we nu behandeld zijn dat is de reden van deze negatieve recensies”, vervolgt de klant. ,,De medewerkers hadden de juiste instelling, meedenkend en vriendelijk. En dan vervolgens worden afgeblaft door waarschijnlijk de leidinggevende. Teleurstellende ervaring.”